Anteeksi, ryntäsin heti aiheeseen ja unohdin vähän keroa itsestäni. Olen (kuulemma) komea ja kouluni suosituin poika, tyttöjä pörrää ympärillä kuni kärpäsiä katossa, mutta sitä oikeaa ei vain tunnu löytyvän. Olen koulussa ihan tarpeeksi hyvä, harrastan näyttelemistä,musiikkia ja tietokoneita.